نیلسوننیلسون، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره

قشنگترین آوای زندگیم نیلسون

اندر حکایات نیلسون

1391/3/7 22:58
نویسنده : مامان فریبا
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما دورترین هاست اما گرمترین سلامهاست که تقدیم دوستان همیشگیمون میکنیم امیدواریم پذیرا باشند.لبخند

نیلسون رو برای بازی گروهی ثبت نام کردم که از اواسط مرداد قراره شروع بشه کلاس ها ،در این کلاس ها که تشکیل میشه از ٨ تا ١٠ نفر،از ٢ سال تا  ٥ سال ،بازیهای گروهی و نقاشی و شعر و کاردستی و همچنین گردش دسته جمعی انجام میشه ،هفته ای ٢ روز و هر روز به مدت دو ساعت و نیم طول میکشد ،با هم صبحانه و یا نهار میخورن ،و در کنار کارهایی که انجام میدن کم کم آمادگی لازم رو برای ورود به کلاس اول از نظر تقویت زبان بدست میاورند .خوشحالم که میخوایی به این کلاس ها بری چون کم کم با محیط مدرسه و درس آشنا میشه و با قرار گرفتن در این گروه ها و بازی با همسن های خودت سطح یادگیریت بالا میره و همچنین زبانت هم خوب میشه و دیگه تا رفتن به کلاس اول مشکلی نخواهی داشت،ساعات و روزهاش کمه اما واسه شروع خوبه بعد از این باید وقتی ٥ سالت شد به مهد کودک بری و تا برای سال بعدش بری کلاس اول ،وایی قوربونت برم ،خدا کنه زودتر اون روزها بیاد که بری مدرسه قلب

الان میشه گفت کاملا زبان مادریت رو حرف میزنی و مشکلی نداری ،زبان آلمانی و ایتالیایی هم در حد کلمه و شمارش بلدی اما اینا که کافی نیست باید خوب یاد بگیری ، در ضمن فکر کنم یک کم وابسته هستی این کلاس ها شروع خوبیست برای اندکی مستقل شدن.

مشکل پستونک داشتیم که شکر خدا اونم ٣ ماهی میشه حل شده و الان دیگه خیلی به ندرت پیش بیاد سراغش رو بگیری ،آقا شدی دیگه میخوایی بری مدرسه قوربونت برمقلبقلب

این قد کارا و حرفای شما کوچولوها زیاده که فکر کنم همه ی مامانها هم مثل من در بیانشون دچار تردید میشن که کدوم رو بازگو کنن تا دوستامون بیشتر لذت ببرن اما در کل همه ی حرکات و حرفاشون یک دنیا ارزش داره و زیباست. فقط از خدا میخوام همه ی کوچولو ها در کنار خانواده هاشون شاد و خرم باشند.

 و اینم یک عکس داغ داغ از نیلسون که خیلی علاقه به باغبونی داره و همیشه مشغول خاک و گل و آب هست....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

تینا بیدی
10 خرداد 91 11:21
سلام فریبا جان. ممنون به وبلاگ دختر من سر زدی. خدا پسر گلتو برات حفظ کنه. موفق باشه تو کلاسای جدیدش و همیشه
مامان رادین
10 خرداد 91 14:18
سلام خدا پسر نازتون رو براتون حفظ کنه
میترا مامان پارسا
17 خرداد 91 15:01
سلام فریبا جون . عزیز دلم نیلسون جونم چطوره؟ شرکت در این کلاسها واقعا خوبه. به نظرم دیگه برای این سن خوب باشه و مفید . قربونش برم که میخواد چند تا زبون یاد بگیره خیلی خوبه و به نظرم در کشوری هستید که روی یادگیری زبان در مدرسه بسیار کار میشه . امیدوارم همیشه شاهد موفقیت این مرد کوچک باشیم میبوسمتون و براتون یه خصوصی میذارم.