نیلسوننیلسون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

قشنگترین آوای زندگیم نیلسون

یک دیالوگ کوتاه اما قشنگ..

1391/5/17 11:44
نویسنده : مامان فریبا
4,487 بازدید
اشتراک گذاری

در تمام لحظه هایم تکرار میشوی اما

تکراری نمیشوی....قلب

 

 

 

 

 

من: نیلسون برو بازی کن مامانی چرا اینجایی؟؟

نیلسون:( یه ٣٠ ثانیه میره و برمیگرده ) نمیخوام .بیا باهم بازی کنیم

من: عزیزم من کار دارم حالا برو بعد منم میام .یادته بچه ها تو اتاق خودشون با اسباب بازیهاشون بازی میکردن ؟؟

نیلسون: ....................مژه

نیلسون : مامانی جون ،برو یه بچه بخر ،اسمشو بذاریم آرتین، بیاد با من بازی کنه .( اسمشم واسش انتخاب کرده)

من: از کجا بیارم عزیزم ؟ بعد بازی کجا بره؟ چی بخوره ؟

نیلسون: از فروشگاه ،ولی کوچولو باشه مثل دانیل( پسر یکی از دوستام) بعد جوراب کوچولوهای منو بده بهش با کفش کوچولوهام که واسه من کوچک شده ..

و من:تعجبتعجب،خوب چرا واسش نو نخرم؟؟ گناه داره ؟

نیلسون: نه نه نه ،بعد بیاد تو اتاق من بخوابه اما رو زمین ،بعد واسه من تخت نو بگیر از اون ماشینی ها ،اینارو که کهنه میشه ( دقیقاااااا اسم کهنه رو میاره ) بدیم به اون آخه من بزرگترم من آقا نیلسونمنیشخند

من: باشه مامانی میرم میگیرم واست

نیلسون: نه مامانی شوخی کردم نمیخوام ،خودم بازی میکنم باشههه

یعنی کاملا ٢٠ دقیقه خودش کاملا سر گرم این دیالوگ کرد و بهش فکر میکرد بعد جواب میداد ،حالا من موندم این اسم و این شخصیت رو و این افکارو از کجا اورده ؟؟

چه جوری این به ذهنش رسیده که اگه یه بچه از خودش کوچیکتر باشه این میتونه بهتر باهاش بازی کنه و این میشه آقای کوچیکه

من که کلا سوالسوال

اما در کل عاشق بچه های کوچولوتره تا بزرگتر ،با بزرگتر از خودش سازگاری نداره .

حالا مدتی هم درگیر این پروسه ی  دندون در آوردن شدیم بازم بد غذا شده کمی هم کم حوصله .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:50
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
محبوبه مامان اميرعلي
22 شهریور 91 9:24
سلام خانمي ، هزارماشاا... ببين نيلسون كوچولولي ما چقدر بزرگ شده الهي : دو تا ماچ گنده رو اون لپلي خوشگلش كنX
مامان قندعسل
6 مهر 91 12:32
سلام ماماني. قربون اين پسر شيرين زبون با اين روياهاي كودكانش برمخوب راست ميگه مامانييك رتين واسش بخر ديگه بچمون تنهاست راستي جمله اول پستتون خيلي خيلي زيبا بود